...: Novinky1/ New 1

sobota 23. září 2017

Novinky1/ New 1

Ahoj za poslední měsíc, ehm tedy tři měsíce se mi nakupilo spousta oblečení a kosmetiky a to nejen ze spoluprací z čínskými eshopy (oblečení), tak i z vlastních nákupů v kamenných obchodech. Byla jsem na dovolený, byla jsem párkrát v Brně, v Jihlavě, na výletech a téměř pokaždé si něco odvezla, či od nás z města odnesla. 
Věcí mám opravdu mnoho, proto jsem se rozhodla, že většinu se vám postupně pokusím tady ukázat a něco málo k ním napsat, nečekejte dlouhé články, spíše více článků... a kdo má raději videa i ty budou. Jedno už tedy je na mém Youtube kanálu. :)
Dnes bych ráda začala malým nákupem v Primarku v Drážďanech a pár kousky oblečení ze Zafulu a Gamissu.
 Hi for last months I have a many new things so I decided that I will show you a few things in this and next post. And on my youtube channel in Haul.  
Today I will show you my new things from Primark and from Zaful and Gamiss

V Primarku jsme byly asi jen hodinu, proto jsem si koupila pouze to, co jsem nejvíc chtěla a na co jsem měla čas. Podprsenku za 6 éček, náušnice pro ségru za éčko, náušnice za euro pade pro mě a kalhotky za euro.  
In Primark we were around 1 hour. I bought only things which I wanted. Bra for 6 euro, earrings for my sister for 1 euro, earrings for 1,50 euro and underpants for 1 euro.

Mimo jiné jsem si také z Drážďan odvezla dva pohledy. Jeden pro rodiče na památku a jeden pro sebe. Jinak více o našem výletu v některém z dalších článků.
In Dresden I also bought two postcards. One for my parents and second for me. 
Dále uvidíte kraťasy s peříčky ze Zafulu, dlouhé tyrkysové šaty a sukni z Gamissu.
Now you can see shorts with feathers from Zaful, long tyrkis dress and skirt from Gamiss.
Sukni jsem si objednala kvůli její originalitě a netradičnosti. Co bych ji vytkla je pevný pas. Když stojím je mi akorát a když sednu škrtí... 
I have  this skirt from Gamiss and it is so original piece. But it is not from flexible material. 
 Kraťasy jsou super, sedí dobře a jsou přesně podle mých představ. Podobné najdete během léta v Primarku.
Shorts  are from Zaful  and it is so super. You can find similar in Primark during summer.
Tyrkasové šaty mi připomínají tak trochu noční košili. Jinak jsou super, materiál je příjemný a celkově se mi moc líbí.
Third dress I ordered from Gamiss. It looks like a night dress, but it is not. Material is nice and I like this dress.

8 komentářů:

  1. Taky se mi nejvíce líbí ty kraťásky a věci z Primarku. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Věci z Primarku jsou moc hezké, hlavně ta podprda :-) jednou bych se tam také chtěla podívat a pořádně provětrat peněženku :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. kraťasy sú veľmi pekné :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, aj ja by som konečne chcela navštíviť primark, tak azda sa mi to niekedy podarí :), inak pekne vecicky, hlavne tie kratasy :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  5. Do Primarku by som veľmi rada zašla, škoda, že je tak ďaleko. :(

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji Primark, hlavně na spodní prádlo :) Moc hezké kousky sis koupila ;)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se hrozně líbí ta sukně, má opravdu netradiční tvar a to je super.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat